sábado, 29 de abril de 2017

As habilidades científicas

Traballaremos con catro experiencias sinxelas que se poden facer nun aula de ciencias.


I. Acuario de refrescos:
Introducimos seis latas de refresco diferentes nun acuario : refresco de cola (normal, light ), refresco de laranxa (normal e light) e refresco de limón (normal e light).
Nesta experiencia as habilidades científicas serían:
Observación do resultado da experiencia: Unhas latas se afunden e outras non.
Interpretación: unhas latas, neste caso as que conteñen azucre sitúanse a maior profundidade que as outras que non conteñen azucre.
Comunicación de maneira  que describamos o resultado da observación.

II. Torre de cores

Nesta nova experiencia debénse colocar cinco líquidos diferentes nunha probeta de maneira que se atopen separados entre sí
As habilidades científicas que se poñen de manifesto  son:
Observación :Distribución dos líquidos e se se mesturan ou non
Elaboración de cuestións: Plantexar preguntas sobre a causa ou se se poderían utilizar outros líquidos diferentes
Formulación de hipóteses: Plantexar posibles  respostas de por que iso é así.
Planificación e investigación : Pensar na  secuencia na que se deben botar os líquidos e como facelo.
Interpretación do que ocorría ao botar cada fase
Comunicación dos resultados


As habilidades científicas serían:
Observación : Ver caer unnha bola por un plano inclinado.
Elaboración de cuestións : Plantexar preguntas  sobre a influenza da inclinación do plano ou sobre a  masa da bola.
Formulación de hipóteses  : Decir una o varias causas polo que esto ocorre.
Planificación e investigación :Deseñar  una experiencia , os materiais a empregar  que  aportar información
Interpretación dos resultados
Comunicación



Introducimos un buzo(sobre de ketchup baleiro) nunha botella chea de auga.
As habilidades científicas que se poñen de manifesto  son:

Observación : Ver o que pasa, se o buzo sube ou baixa.
Elaboración de cuestións : Plantexar preguntas sobre cal será a causa.
Formulación de  hipóteses : Decir una resposta de por que podería ser.
Planificación e investigación : Dexeñar experiencias ou probas para  comprobar si é correcta a miña hipótese. Rexistro os resultados.
Interpretación: Extraer conclusións vendo os resultados acadados .

Comunicación : Informar das conclusións.



No hay comentarios:

Publicar un comentario